Spis treści
To, co odróżnia Phila Lorda od reszty Hollywood, to fakt, że są skłonni przyznać, że kręcenie filmów franczyzowych jest często głupie. Motywowane głównie pieniędzmi i zasadniczo żenujące. Zamiast patrzeć na tandetne wymagania przemysłu trzeba zrobić coś swojego. Eksperci własności intelektualnej. Ciągi nakazane przez dyrektorów z dodawaniem maszyn do płata mózgu normalnie poświęconego kreatywności. Tutaj same przeszkody, które należy pokonać, sprawiają, że stają się częścią żartu.
Wystarczy, że moje dziecko będzie myślało o Spider-Man Uniwersum, gdy będzie spał. Sny w żywym specyficznym, rozpoznawalnym Nowym Jorku takim, jakim jest. Itak blisko, jak to się ma do komiksowych obrazów i struktury w jego animowanym formacie. Oglądaj cały film Spider-Man Uniwersum ze zjawiskową jakością i przyjemnością. I to nie tylko dlatego, że zawiera on świstaka w kostiumie Spider-Mana o imieniu Peter. To rodzaj postaci, którą możesz wyczarować w swojej podświadomości po zjedzeniu zbyt dużej ilości grilla i obejrzeniu filmu przed snem.
Wydawałoby się to niemożliwe, ale reżyserzy Bob Persichetti, Peter Ramsey i Rodney Rothman tchnęli nowe życie w film komiksowy. Sposób, w jaki grają tonem, formą i fakturą, jest ciągle pomysłowy i zawadiacki. Biorąc pod uwagę, że każdego roku dostajemy garstkę filmów Marvela. Z pewnością nie brakowało filmów z nimi jako głównego bohatera lub jako część złożonego zespołu. Pomysł innego może brzmieć jak przesada lub gorzej.
Odrodzenie 21 Jump Street ożywiło się z własnej nieistotności w krajobrazie popkultury z 2010 roku, a kontynuacja wykorzystała jego podstawową naturę jako wyraźny chwyt gotówkowy i punkt wyjścia do komedii. Tam, gdzie Marvel Universe stał się beznadziejnie przesadzony z postaciami i wątkami fabularnymi, filmy Lego Lorda i Millera obejmowały tę samą sferę, aby naśladować chaotyczne dziecięce zabawy. Są postmodernistycznymi reżyserami, przestawiającymi korporacyjne dyrektywy w oryginalną, autoreferencyjną, skromną sztukę.
Ale cały film Spider-Man Uniwersum jest po czymś innym, zarówno w opowiadaniu historii, jak iw stawkach. I wie, że znasz wszystkie różne wcielenia tej postaci, a nawet sam możesz być zmęczony nimi. Scenariusz pochodzi od Rothmana i Phila Lorda. Czyli połowy genialnego zespołu odpowiedzialnego za film Lego Przygoda 2. Zawiera mnóstwo łamania i samoświadomości czwartej ściany, które mogą wydawać się banalnymi kulami w mniej sprytnych rękach. Są to komiksowe postacie, które wiedzą, że są bohaterami komiksów. Co w żaden sposób nie zmniejsza emocji związanych z ich przygodami. Wręcz przeciwnie, urządzenie to wita nas jeszcze mocniej w ich świecie.
Lord and Miller wyprodukował nowy, animowany film animowany Spider-Man Uniwersum, a Lord napisał scenariusz z Rodneyem Rothmanem, który współreżyserował z Bobem Persichetti i Peterem Ramseyem. To dużo kucharzy w kuchni, ale wynik ma niepowtarzalny dotyk Pana / Millera w przekształcaniu impozycji studyjnych w emocje parków rozrywki.
Scenariusz przynosi zawiłe spiętrzenie postaci Spider-Mana (Tobey Maguire spłodził Andrew Garfielda, a Tom Holland rozpoczął różne spin-offy) na czele, w istocie budując całą założenie wokół punchline z The Unbreakable Kimmy Schmidt. Zamieszanie wynikające z ciągłego powtarzania relacji Petera Parkera z Mary Jane, irytacja z powodu ciągłego oglądania historii tego samego pochodzenia; to wszystko jest częścią niesamowitej przygody, która wykorzystuje fizykę wymiarową do rozjaśnienia bagażu aktualnie ważącego resztę gatunku superbohatera.
W Nowym Jorku z wyrazistą animacją ekspresyjną, która przywołuje na myśl wygląd komiksu aż do kropek Ben-Day, spotykamy nie Parkera, ale Milesa Moralesa (głos Shameika Moore’a). Znamy wiertło, a film wie, że znamy wiertło: nastolatek, liceum, magiczny pająk, ugryzienie, moce. Gdzie indziej prostokątny Kingpin (głos Lwa Schreibera) i jego złowrogi główny naukowiec (głos Kathryn Hahn) bawią się lotną technologią, która łzy otwierają szczelinę w wielu wersach, przez które linie czasowe zaczynają się przeplatać.